Wednesday, December 9, 2009

LAPORAN POLIS TERHADAP KULASEGARAN


Pada 8/12/09, satu laporan polis telah dibuat oleh Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Shah Alam berikutan keceluparan mulut Ahli Parlimen DAP Ipoh Barat, YB Kulasegaran mempersoalkan Perlembagaan Persekutuan dan Hak-hak keistemawaan orang melayu, pada Jam lebih kurang 1100 pagi di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam.

lagi laporan dan gambar di cctvmalaysia.blogspot.com

4 comments:

  1. Semasa aku bersekolah dulu aku pernah terdengar guru-guru ku menyebut "If you want peace, prepare for war"

    Selagi "musuh" mempunyai tanggapan bahawa kita lemah dan tidak bersatu serta tidak bersedia menghadapi sebarang kemungkinan, mereka akan terus mencabar dan menguji.

    Oleh kerana itu kita hendaklah sentiasa bersiapsiaga. Kita harus juga membuktikan bahawa kita tidak lemah dengan segera mengambil tindakan yang sesuai dengan peraturan dan undang-undang negara jika cabaran yang dilemparkan boleh mendatangkan kecelakaan kepada keselamatan dan keharmonian negara, kalau dibiar terus-terusan.

    Hayatilah WARISAN.

    ReplyDelete
  2. NUAR BERAHI BEKAS BANDUANDecember 9, 2009 at 12:38 PM

    Tahniah.Lagi satu lapuran kena buat tentang Nga Koiii Ming yang mempertikaikan pembinaan masjid.Beliau melakukan provokasi dan cuba menghasut dan melagakan kaum melayu cina dan india

    ReplyDelete
  3. Bersatulah bangsa ku!. kita sama lawan BABI DAP.
    Kepada pemimpin turunlah padang.....ke kg2. Selesaikan masalah mereka. saya pasti PRU 13 BN akan menang semula 2/3 kerusi. Tetapi Pastikan turun padang dengar sendiri keluhan Orang Kg. Jangan dengar cakap balaci2 je.
    Rakyat Protes...KEBIADABAN PEMIMPIN BN YANG KURAP.HAPUSKAN RASUAH. ROMBAK SEMUA ORGANISASI...BUAT PEMILIHAN YG LEBIH TELUS.
    Kalau ini tidak terjadi.....PRU 13 BN Pasti akan kecundang. bagaimana kita nak lawan BABI DAP...kalau masalah kita sendiri tak mampu nak selesaikan.

    ReplyDelete